piątek, 30 listopada 2012

Seria ACNAID od Boderm - Opinia

Mam dla was opinie 3 produktów z serii ACNAID od firmy Boderm, seria ta jest anty trądzikowa.
Produktu to:
- Żel punktowy
- Mleczko oczyszczające
- Żel myjący
Zapraszam na opinie :)





Pierwszym produktem będzie Żel myjący do skóry trądzikowej.

Żel jest w 300 ml opakowaniu z pompką, bardzo lubię produktu z pompkami dlatego iż jest to bardzo higieniczne gdyż nie dostaną sie tam żadne bakterie.
Kolor żelu jest przeźroczysty, a zapach znośny.



Żel stosowałam codziennie wieczorem przez ponad miesiąc, osobiście nie mam problemów z trądzikiem, ale zdarza się, że wyskoczy mi coś i użeram się z tym długi czas, gdyż oto taka niespodzianka pojawiła się ale nie chce zejść. Dzięki temu żelowi niespodzianki wcale mi nie wyskakują, odkąd używam tego żelu nie pojawiło mi się zupełnie nic z czego ogromnie się cieszę.

Produkt nie wywołuje żadnych podrażnień ani nie uczula skóry normalnej czy też alergicznej, jest bardzo delikatny. Wygładza skórę twarzy, która staje się miękka i gładka. Jestem zadowolona z tego produktu. Polecam.

Moja ocena: 5!

Mleczko oczyszczające

Produkt znajduje się w dużej tubie, która mieści w sobie 200 ml. mleczka. Mleczko jest w kolorze białym, typowym dla mleczek. Szafa graficzna identyczna co do innych produktów z tej serii, zapach w miarę przyjazny dla nosa, nie drażniący, taki trochę herbaciano-ziołowy..Nie wiem czemu kojarzy mi się akurat z tym, może jest to przez to, że na opakowaniu pisze "White Tea" cóż, ciężko stwierdzić, mniejsza z tym :)
Mleczko bardzo wydajne, świetnie nakłada się na twarz, nie pozostawia smug.


Mleczko stosowałam codziennie po umyciu twarzy żelem myjącym. Produkt łagodzi i nadaje skórze twarzy miękkości. Twarz po jego użyciu jest bardzo przyjemna w dotyku, a na dodatek dokładnie oczyszczona.
Plusem jest to, że również zapobiega występowaniu trądziku, nie tylko oczyszcza twarz, ale eliminuje problemy skórne. Jest to na prawdę genialny produkt.

Moja ocena: 5!

Żel punktowy

Czy taki żel może w czymkolwiek pomóc ? Takie pytania chodziły mi po głowie gdy w moim domu pojawił się ten produkt. Miałam mieszane uczucia co do niego, ale...jestem jak najbardziej zadowolona z jego rezultatów.

Produkt znajduje się w małej tubce o poj. 30 g. Mało ? Zdecydowanie nie. Żel jest bardzo wydajny, a to, ze jest punktowy bardzo sprzyja wydajności, gdyż nakładamy go tylko i wyłącznie na jakieś pryszcze. Jest w kolorze przeźroczystym, nie jest lejący a zapach ciężko stwierdzić (właśnie gdy chciałam zobaczyć jaki dokładnie ma zapach i przycisnęłam lekko tubkę, prysnęłam sobie żelem w nos, normalnie WRR ;D) jest w sumie trochę taki ziołowy, ale drażniący on nie jest.



Co do działania tego żelu, to na początku byłam trochę zmieszana, po nałożenia żelu na wyprysk zaczęło mnie to miejsce szczypać i lekko piec, ale postanowiłam, ze zobaczę co będzie dalej, po chwili pieczenie ustało, a wyprysk zrobił się suchy, jakby był nakryty jakąś barierą ochronną. Po ok. 2 dniach po wyprysku nie było śladu, byłam w szoku, że tak szybko znikł...Ten żel jest od teraz moim najlepszym przyjacielem, nie oddam go nikomu. Jest cudowny!
Serdecznie polecam wszystkim dziewczynom które mają problemy z trądzikiem i wypryskami.

Moja ocena: 5+!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń