niedziela, 18 listopada 2012

Must Have Optymistic&Naturalist - Opinia

Cześć :)
Dziś przychodzę do was z opinią lakierów do paznokci, które zmieniły moje życie, a mianowicie 4 lakiery z serii Optimistic oraz 4 Naturalist :)
Chcecie wiedzieć więcej ? Zapraszam :)


Zacznę może od serii Naturalist, kolory, które mam to, nr. 5, 6, 7 i 8.

W buteleczce znajduje się 9 ml. lakieru do paznokci. Buteleczka można powiedzieć, że jest w kształcie walca. 

Kolory z serii Naturalist są stonowane, bardziej naturalne, można by było powiedzieć, ze połączone z naturą.


W związku z czym są one delikatne i lekko pokrywają płytkę paznokcia, więc jeśli chcemy uzyskać lepszy efekt musimy nałożyć 2 warstwy lakieru.

Trwałość jest w porządku, bez problemu utrzymują się ok. 5 dni. Ewentualnie mogą się delikatnie ścierać przy końcach, nie odpryskują, co bardzo sobie cenię. W miarę szybko schnął.

Optimistic

Tak jak te z Naturalist mają po 9 ml. lakieru.

Kolory Optimistic są bardzo żywe, mocno napigmentowane, żywa czerwień czy też róż.


Bardzo dużym plusem jest to, że wystarczy tylko jedna warstwa lakieru by kolor wyglądał bardzo ładnie, nie prześwituje, idealnie kryje,

Trwałość lakierów jest dobra, mi trzymają się nawet do tygodnia, gdzie jestem w szoku, bo lakiery za taką cenę zazwyczaj odpryskują po kilku godzinach, a te nie, trzymają się dzielnie i pięknie wyglądają.

Obie te serie są bardzo udane, jedne są stonowane drugie wręcz przeciwnie. 
Uważam, że za taką cenę każda dziewczyna powinna je mieć w swojej kolekcji, bo kolory sa na prawdę świetne. Polecam

Moja ocena: 5!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń