środa, 9 stycznia 2013

Green Pharmacy - Masło do ciała - Opinia

Witam :)
I rozpoczął się nowy dzień stycznia :) Byle do jutra! Marze oo jutrzejszym dniu, nie mogę się go doczekać, a czemu ? Póki co jeszcze nie zdradzę :) Mniejsza o to :) Dziś mam dla was opinie masła do ciała o zapachu Róży piżmowej i Zielonej herbaty od Green Pharmacy.
Zapraszam :)



Dlaczego wybrałam akurat tę nutę zapachową ? 

Hmm...wydaję mi się, ze dlatego iż zapach róży uwielbiam, jest inny niż reszta, a w połączeniu z Zieloną herbatą jest niesamowity.

W opakowaniu jest  200 ml tego cudeńka w kolorze delikatnego różu.
Co do konsystencji masła nie mam najmniejszych zarzutów, jest bardzo przyjemna i dobrze rozprowadza się na skórze.



Dlaczego tak lubię to masło ?

Nie tylko za ładne opakowanie, ale za to co jej wewnątrz, zapach utrzymuje się na ciele długi czas, na dodatek ubrania przesiąkają tym zapachem, gdy użyłam go pierwszy raz byłam w szoku, nie spodziewałam się, ze zapach będzie tak intensywny i tak trwały, z ręką na sercu mogę powiedzieć, ze utrzymuje się lepiej niż niejedna droga perfuma.



Dodatkowo masło dobrze nawilża skórę, nie pozostawia smug, co mnie strasznie denerwuje w masłach do ciała, bardzo szybko się wchłania bez względu czy została nałożona grubsza czy też cieńsza warstwa produktu. Poza tym produkt jest trochę mało wydajny, ale to nie jest jakąś tam jego wada.

Z tego masła jestem bardzo bardzo zadowolona, zapach jest cudowny, ono tak samo. Nigdy wcześniej nie miałam lepszego masła, na pewno zakupię jeszcze inne opcje zapachowe.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam masła do ciała. To musi mieć świetny zapach, koniecznie muszę zakupić. Polecam masło shea i zieloną kawę z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widze takie masło, o takim pięknym zapachu:)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się wspaniale, ja mam inną wersje tego masełka i jestem z niego bardzo zadowolona. A dokładniej miałam ;) Chyba teraz czas na wypróbowanie innego zapachu )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam sentyment do masełek do ciała :)A zapach musi być niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam masełek do ciała, w ogóle dopiero poznaję green pharmacy. Muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w każdej drogerii, na pewno powinien być w drogerie Polskie i Naturze

      Usuń
  7. Również mam to masełko i uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń