wtorek, 25 września 2012

Heey!


Co tam u was ciekawego słychac ? Ja jestem chora, nie nawidzę tego ;< Ale cóż zrobić. Cóż jutro idę na małe zakupty, więc wstawie zdjęcia rzeczy które kupiłam, a co do dziś to recenzja :]

Więc tak, recenzja będzie dotyczyć odżywki firmy Eveline Cosmetics "paznokcie twarde i mocne jak diament" :)

 


Odżywkę mam już od bardzo  dawna, ale dopiero niedawno zaczęłam jej używać, gdyż nigdy nie miałam kiedy.

Moje paznokcie są strasznie kruche i łamliwe, nie chcą mi roznąć i są pozbawione blasku, pomyślałam, że może ta odżywka cos pomoże i pomogła.

Odżywkę nakładam przez 3-4 dni po czym zmywam ją i nakładam od nowa, nie jest koniecznie zmywanie jej zmywaczem do paznokci, równie dobrze możną ją zdrapac, jest to bezproblemowe, gdyż wieksza ilość warstw ułatwia nam to.


Odżywka naprawde działa cuda, moje paznokcie są bardzo lśniące i wyglądają bardzo ładnie, płytka robi sie coraz twardsza, a paznokcie nie są tak podatne na łamanie, chodź nie zaprzeczam, ze w dalszym ciagu sie łamią, ale nie ma co sie dziwić, odżywki nie uzywam niewiadomo jak długo.


Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tej odżywki, jest bardzo dobra i działa, a  to jest najważniejsze.

Cena: 12,99 zł
Pojemność: 12ml

Jak dla mnie jest to strzał w dziesiatke, napewno kupie ją kolejny raz gdy ta mi sie skonczy. :)

Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń