piątek, 28 grudnia 2012

Moje grudniowe zakupy. Part 1.

Witam was :)
Tak jak wspominałam w poprzednim poście dziś pokażę wam co nowego nabyłam w grudniu :)
Nie jest tego ani dużo ani mało :)
Zapraszam :))


Ten zestaw dostałam na Mikołajki :)
Ogólnie nie trzeba mi już chyba tuszy do rzęs, mam ich kilka i nie mogę ich wykończyć, bo co chwile przybywają nowe :)




Maybelline, Colossal Volum` Express 100% Black


Cena: 23 zł









Maybelline, Cils Demasq (Jednofazowy płyn do demakijażu oczu)



Cena: 10 zł





Z firmy Joanna







Joanna, Naturia Body, Peelingujący żel pod prysznic 


Cena: 7 zł








Joanna, Naturia Face, Pielęgnujący błyszczyk do ust


Cena: ok. 5 zł





Byłam ostatnio w Tesco i jakoś tak mnie nabrało żeby kupić sobie jakiś magazyn do przeczytania, kupiłam BRAVO Girl a w nim były sztuczne rzęsy, nigdy wcześniej jakoś nie kupowałam, bo nie miałam pewności czy warto, a te wzięłam tak na spróbowanie i jeśli będzie to fajnie wyglądać kupię jakieś lepsze :)







Dodatek do BRAVO Girl


Cena: 3,50 zł






Rimmel, Sexy Curves Mascara (Tusz podkręcający rzęsy)


Cena: 23 zł



Koniec części pierwszej :)
Druga cześć też niedługo się pojawi :)
Dajcie znać czy coś z tego miałyście i jak się spisało :)

Buziaczki :**


3 komentarze:

Łączna liczba wyświetleń