czwartek, 27 grudnia 2012

Dermo pHarma

Cześć Kochani :)
Jak tam u was po świętach ? Przybyło tu i tam ? :D
Ja teraz siedzę w domowym zaciszu, w końcu mam czas, żeby porobić to i tamto, napisać coś na blogu :)
Ku mojemu zaskoczeniu /bo nie spodziewałam się dziś niczego/ przyszedł do mnie listonosz z listem, a w nim był woreczek z zawartością o której zupełnie zapomniałam. :)
Jakiś czas temu zgłosiłam się do przetestowania produktów dermo pHarma i wybrali mnie do testów :)



W skład mojej przesyłki wchodził:

+ peeling enzymatyczny - oczyszczenie i regeneracja

Formuła peelingu oparta na unikalnym połączeniu aktywnych składników kompleksu kwasów AH - skoncentrowanej mieszanki 5 ekstraktów roślinnych: 
- jagody
- trzciny cukrowej
- syropu klonowego
- pomarańczy
+ cytryny
Peeling oczyszcza, łagodzi i zapewnia uczucie świeżości. L-Arginina działa nawilżająco i regenerująco. Aktywne cząsteczki i ekstrakt z jabłka zmniejszają widoczność porów, złuszczają oraz pobudzają proces odnowy komórkowej



+ maska kompres 4D

Rewolucyjna maska kompres 4D, nasączona aktywnymi składnikami, idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy, równomiernie rozprowadza skoncentrowaną formułę oraz skutecznie działa w kierunku wnętrza skóry.



Rezultaty:
- wyraźny wzrost nawilżenia i elastyczności we wszystkich warstwach skóry
- wzmocnienie naskórka i spłycenie drobnych zmarszczek
- eliminacja podrażnień skóry

Powiem szczerze, że jestem bardzo ciekawa działania tych produktów, przetestuje je w najbliższym czasie i umieszczę opinię tutaj żebyście mogli zobaczyć jakie rezultaty są po tych produktach :)


Serdecznie zapraszam na opinie, które umieszczę w najbliższym czasie :)

A na dniach pokażę wam co kupiłam sobie w grudniu :)


1 komentarz:

Łączna liczba wyświetleń